Sunday, December 21, 2008

Incident

inainte de prezentarea piesei "Romeo si Julieta", am fost cu echipa de teatru a Oliviei si Sorinei la Colegiul Cosbuc, pentru repetitia finala si pentru ca toti actorii sa se obisnuiasca cu scena propriu-zisa.

echipa noastra de teatru era alcatuita din elevi de clasa a 4a si a 5a de la Scoala 136. cand ne-am dus la etajul 1 al liceului, ne-am intalnit pe culoar cu cativa elevi mai mari, clasa a 6a sau a 7a. si fete si baieti.
fara ca noi sa zicem sau sa facem nimic, grupul asta a inceput sa ne vorbeasca urat, legandu-se mai ales de cartierul din care veneam si de faptul ca ascultam manele.
ne-au judecat aspru, fara sa stie nimic despre noi si despre calitatile noastre...
Georgiana de la clasa a 4a s-a necajit foarte tare.
apoi, cand ne-am linistit, am stat de vorba despre asta.

- in primul rand, despre faptul ca nu locul in care traiesti defineste cine esti, ci lucrurile pe care stii sa le faci, calitatile si talentele tale
- apoi, despre faptul ca fiecare are alte preferinte muzicale, dar daca nu iti place muzica pe care o asculta un om, nu inseamna ca nu trebuie sa iti placa de acel om; poate pur si simplu nu intelegi muzica lui si gata; dar cu omul acela te poti intelege chiar bine
- apoi, despre faptul ca numai niste fraieri ii judeca pe ceilalti inainte sa ii cunoasca si numai niste fraieri frustrati se iau de ceilalti fara nici un motiv.

asa ca...am decis sa ne fie mila de grupul acela de elevi mai mari de la Cosbuc si ne-am dat seama ca noi suntem mult mai destepti decat ei, ca nu facem cum au facut ei!

No comments:

Post a Comment