Friday, June 5, 2009

Marea intalnire

pe 2 iunie, am plecat cu un autocar imens, plin de copii, catre Biblioteca Metropolitana. acolo ne-a asteptat publicul - elevi si profesori din scolile partenere Bibliotecii, TVR Cultural si Radio Cultural, cateva asociatii cu care ne cunoastem. am fost destul de emotionati, dar ne-am descurcat.
si autocarul plin de copii de toate varstele a fost destul de linistit!

am facut prezentarea proiectului si proiectia de film. in sala de intruniri a Bilbiotecii era amenajata expozitia noastra, deja de saptamana dinainte.
am primit aplauze si admiratie, am facut contacte noi, am impartit materiale de prezentare a metodelor de lucru si a idelor pe care am incercat sa le dezvoltam.






Multumim Bibliotecii Metropolitane pentru deschiderea cu care ne-a primit si ne-a sprijinit in organizarea unui eveniment cat se poate de placut :)

Ne-am simtit bine la dumneavoastra (si, desigur, deja avem idei pentru a colabora in viitor...ne gandim, de exemplu, la filiala Bibliotecii care se afla la Piata Ferentari...)
Multumim Iuliei, care a facut mare parte din munca de organizare si ne bucuram ca este in echipa noastra!

No comments:

Post a Comment